Quantcast
Browsing all 47 articles
Browse latest View live

VIDEO TIMELAPSE: 12 ore în 2 minute la bordul velierului ADORNATE

ADORNATE este cel mai mare velier civil românesc. Pe 29 aprilie am avut ocazia să petrec mai bine de 24 de ore la bordul acestui vas. În filmare sunt surprinse două timelapse-uri realizate cu GoPro...

#CumAmSupraviețuit – toate cele 3 episoade + bonus video

În urmă cu mai bine de o săptămână am fost cu 3 bloggeri mari, meșteri făurari, într-o aventură în sălbăticie pusă la cale de Selgros Romania. Eu am fost să le țin lumânarea (sau camera video mai bine...

10 fotografii cu trenul graffiti din gara Cluj-Napoca

Cine s-ar fi gândit că un tren abandonat într-o gară poate deveni, peste noapte, un obiectiv turistic? Dacă treceți prin Cluj-Napoca este musai să aruncați o privire peste graffiti-urile de pe trenul...

35 de fotografii din Londra făcute exclusiv cu iPhone 6 Plus

Ajungând pentru a treia oară la Londra în ultimii ani, mi-am propus să las acasă aparatul foto DSLR. În fond apucasem deja să fotografiez cu el cam toate obiectivele importante din capitala ... The...

Once, musicalul de la Londra cu Ronan Keating în rolul principal

Câștigător în 2014 a două premii Olivier, opt premii Tony® și un premiu Grammy®, ”Once” este, probabil, cel mai prolific musical de la Londra din acest moment. Musicalul include toate piesele din...

View Article

in workshop foto – azi, manastirea dintr-un lemn, surpatele, cheile bistritei

– Posted using MobyPicture.com The post in workshop foto – azi, manastirea dintr-un lemn, surpatele, cheile bistritei appeared first on Vlad Dulea blog.

Workshop foto – ziua 2, cheile polovragi

– Posted using MobyPicture.com The post Workshop foto – ziua 2, cheile polovragi appeared first on Vlad Dulea blog.

View Article

Having a beer in Krakow old town

– Posted using MobyPicture.com The post Having a beer in Krakow old town appeared first on Vlad Dulea blog.

I’ve just had a wonderful Polish dinner at Restauracja U Aktorow in Warsaw...

– Posted using MobyPicture.com The post I’ve just had a wonderful Polish dinner at Restauracja U Aktorow in Warsaw (sort of Actors Cafe..) … bohemian place… enjoyed it! appeared first on Vlad Dulea blog.

U2 concert in Berlin!!!

– Posted using MobyPicture.com The post U2 concert in Berlin!!! appeared first on Vlad Dulea blog.

New Flickr Upload: Paris 2008

© Foto: Vlad Dulea The post New Flickr Upload: Paris 2008 appeared first on Vlad Dulea blog.

New Flickr Upload: Strasbourg 2008

© Foto: Vlad Dulea The post New Flickr Upload: Strasbourg 2008 appeared first on Vlad Dulea blog.

De la Gheorgheni pe bicle pana la Cetatea lui Lazar

– Posted using MobyPicture.com The post De la Gheorgheni pe bicle pana la Cetatea lui Lazar appeared first on Vlad Dulea blog.

View Article

Ce sa nu ratez in Amsterdam?… sau pe drum?

Zilele acestea urmeaza sa plec in vacanta. Prin urmare voi sui bicicletele pe masina si o voi apuca spre Amsterdam impreuna cu Dana, sotia mea si cu Oti, bunicul meu. Nu avem ... The post Ce sa nu...

Ein neues jahr mit André Rieu

Știam că plecăm, dar nu știam unde. Mulți ne-au întrebat înainte de sărbători unde avem de gând să mergem, și priveau cu suspiciune atunci când le răspundeam că nu știm, că nu ... The post Ein neues...

Bună dimineața Viena!

V-am povestit aici cum ne-am decis să plecăm spre Köln. Ieri dimineață eram încă în Pitești la părinții Danei. Ne propusesem să plecăm dimineața devreme, dar, ca de obicei, ne-am trezit pe ... The post...

Viena cu arome de sărbători

Viena cred că e cel mai greu oraș de povestit acasă pentru că îl știu atât de mulți încât orice ai spune pare deja de mult știut. De altfel și noi ne-am pus problema: ce am mai putea face în Viena...

Iarna în Würzburg, Germania

După Viena, ne îndreptam direct spre Bonn. Mai aveam vreo patru ore de drum când am realizat că e mai bine să ne oprim și să continuăm drumul a doua zi dimineața. Cel mai apropiat oraș era Würzburg,...

Cum a fost la Concertul de Anul Nou al lui André Rieu din Köln

Andre Rieu este supranumit Regele Valsului, dar nu pentru virtuozitatea cu care interpretează, ci pentru faptul că a reușit să readucă valsul în inimile oamenilor prin spectacolele sale. Spectacolele...

Podul Hohenzollern din Köln

Începând cu anul 2008 tinerii îndrăgostiți au început să agațe lacăte ale iubirii (love padlocks) pe gardul care separă zona de pietoni de calea ferată. Chiar dacă nemții nu sunt cei mai renumiți în...