Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 47 View Live

VIDEO TIMELAPSE: 12 ore în 2 minute la bordul velierului ADORNATE

ADORNATE este cel mai mare velier civil românesc. Pe 29 aprilie am avut ocazia să petrec mai bine de 24 de ore la bordul acestui vas. În filmare sunt surprinse două timelapse-uri realizate cu GoPro...

#CumAmSupraviețuit – toate cele 3 episoade + bonus video

În urmă cu mai bine de o săptămână am fost cu 3 bloggeri mari, meșteri făurari, într-o aventură în sălbăticie pusă la cale de Selgros Romania. Eu am fost să le țin lumânarea (sau camera video mai bine...

10 fotografii cu trenul graffiti din gara Cluj-Napoca

Cine s-ar fi gândit că un tren abandonat într-o gară poate deveni, peste noapte, un obiectiv turistic? Dacă treceți prin Cluj-Napoca este musai să aruncați o privire peste graffiti-urile de pe trenul...

35 de fotografii din Londra făcute exclusiv cu iPhone 6 Plus

Ajungând pentru a treia oară la Londra în ultimii ani, mi-am propus să las acasă aparatul foto DSLR. În fond apucasem deja să fotografiez cu el cam toate obiectivele importante din capitala ... The...

Once, musicalul de la Londra cu Ronan Keating în rolul principal

Câștigător în 2014 a două premii Olivier, opt premii Tony® și un premiu Grammy®, ”Once” este, probabil, cel mai prolific musical de la Londra din acest moment. Musicalul include toate piesele din...

View Article

in workshop foto – azi, manastirea dintr-un lemn, surpatele, cheile bistritei

– Posted using MobyPicture.com The post in workshop foto – azi, manastirea dintr-un lemn, surpatele, cheile bistritei appeared first on Vlad Dulea blog.

Workshop foto – ziua 2, cheile polovragi

– Posted using MobyPicture.com The post Workshop foto – ziua 2, cheile polovragi appeared first on Vlad Dulea blog.

View Article

Having a beer in Krakow old town

– Posted using MobyPicture.com The post Having a beer in Krakow old town appeared first on Vlad Dulea blog.

I’ve just had a wonderful Polish dinner at Restauracja U Aktorow in Warsaw...

– Posted using MobyPicture.com The post I’ve just had a wonderful Polish dinner at Restauracja U Aktorow in Warsaw (sort of Actors Cafe..) … bohemian place… enjoyed it! appeared first on Vlad Dulea blog.

U2 concert in Berlin!!!

– Posted using MobyPicture.com The post U2 concert in Berlin!!! appeared first on Vlad Dulea blog.

New Flickr Upload: Paris 2008

© Foto: Vlad Dulea The post New Flickr Upload: Paris 2008 appeared first on Vlad Dulea blog.

New Flickr Upload: Strasbourg 2008

© Foto: Vlad Dulea The post New Flickr Upload: Strasbourg 2008 appeared first on Vlad Dulea blog.

De la Gheorgheni pe bicle pana la Cetatea lui Lazar

– Posted using MobyPicture.com The post De la Gheorgheni pe bicle pana la Cetatea lui Lazar appeared first on Vlad Dulea blog.

View Article

Ce sa nu ratez in Amsterdam?… sau pe drum?

Zilele acestea urmeaza sa plec in vacanta. Prin urmare voi sui bicicletele pe masina si o voi apuca spre Amsterdam impreuna cu Dana, sotia mea si cu Oti, bunicul meu. Nu avem ... The post Ce sa nu...

Ein neues jahr mit André Rieu

Știam că plecăm, dar nu știam unde. Mulți ne-au întrebat înainte de sărbători unde avem de gând să mergem, și priveau cu suspiciune atunci când le răspundeam că nu știm, că nu ... The post Ein neues...

Bună dimineața Viena!

V-am povestit aici cum ne-am decis să plecăm spre Köln. Ieri dimineață eram încă în Pitești la părinții Danei. Ne propusesem să plecăm dimineața devreme, dar, ca de obicei, ne-am trezit pe ... The post...

Viena cu arome de sărbători

Viena cred că e cel mai greu oraș de povestit acasă pentru că îl știu atât de mulți încât orice ai spune pare deja de mult știut. De altfel și noi ne-am pus problema: ce am mai putea face în Viena...

Iarna în Würzburg, Germania

După Viena, ne îndreptam direct spre Bonn. Mai aveam vreo patru ore de drum când am realizat că e mai bine să ne oprim și să continuăm drumul a doua zi dimineața. Cel mai apropiat oraș era Würzburg,...

Cum a fost la Concertul de Anul Nou al lui André Rieu din Köln

Andre Rieu este supranumit Regele Valsului, dar nu pentru virtuozitatea cu care interpretează, ci pentru faptul că a reușit să readucă valsul în inimile oamenilor prin spectacolele sale. Spectacolele...

Podul Hohenzollern din Köln

Începând cu anul 2008 tinerii îndrăgostiți au început să agațe lacăte ale iubirii (love padlocks) pe gardul care separă zona de pietoni de calea ferată. Chiar dacă nemții nu sunt cei mai renumiți în...

Primul zbor a fost super!

Trebuie să recunosc că am avut oareșce emoții. Mai zburasem când eram foarte mic (de multe ori) între București şi Tg.Mureș dar nu mai țineam minte cum e. Așa încât ieri a ... The post Primul zbor a...

View Article

Ce nu trebuie să ratezi în Mediaș, cetatea luminii

Peste tot în cetate întâlneşti nenumărate semne ce sălăşluiesc sub semnul soarelui, al luminii. Porţile solare sau impresionante profile ce se adăpostesc sub arcade sunt parcă menite a aduce în...

Trei lucruri interesante despre Biserica Fortificată de la Biertan

Aflată la 10 km distanţă de drumul principal ce leagă Mediaşul de Sighişoara, biserica fortificată Biertan este adesea ocolită de traficul turistic. Eu am ajuns prima oară acum două săptămâni şi am...

Statuia lui Freddie Mercury din Montreux. Poza pentru care am făcut 2000 km

Tot ce auzisem vreodată despre Montreux era din versurile celor de la Deep Purple din piesa Smoke on the Water. Nu numai că am prins un moment superb al zilei, aproape de asfințit, dar întâlnirea cu...

Sfaturi de călătorie pentru Hong Kong

A fost de-ajuns să pronunț ”Hong Kong” la Povesti din Lumea Mare că am și început să primesc sfaturi de călătorie. Cătălin Nenciu îmi spune că este orașul lui preferat și îmi ... The post Sfaturi de...

View Article

Despre sistemul de sanatate din Vietnam

Se pare ca vietnamezul obisnuit plateste lunar o suma doctorului personal (un fel de medic de familie) atata timp cat e sanatos. Cand e bolnav nu plateste nimic ca sa fie tratat. ... The post Despre...

Motocicletele din Saigon (Ho Chi Minh City)

5 milioane de motorete la o populatie de 14 milioane (oficial sunt inregistrati in jur de 8 milioane de locuitori). Acesta este Saigonul cu care face cunostinta orice turist aflat pentru prima oara in...

Despre zborul Bucuresti – Hong Kong via Doha cu Qatar Airways

Când ne-am apucat să ne planificăm concediul în Asia de Sud-Est am început cu întoarcerea. Am găsit o super ofertă pentru zbor între Kuala Lumpur și Londra. Cum nu văzusem până acum ... The post Despre...

Hong Kong. Cel mai lung pasaj pietonal cu scară rulantă din lume

Acesta este cel mai lung pasaj pietonal cu scară rulantă din lume. Are peste 800 de metri lungime și face legătura între Central și Mid-Levels în Hong Kong. Diferența de altitudine de la un capăt la...

Budapesta: bicicleta de pe Dunăre

Bicicleta de pe Dunăre este o sculptură kinetică realizată de Zoltan Kecskemeti care îmbină două surse de energie eco-friendly: omul şi bicicleta. Apa curgătoare a Dunării mişcă roţile bicicletei care...

Sibiul Baroc

Sibiul poate fi văzut în multe forme. Este un oraș muzeu, unul din cele mai bine îngrijite și promovate din România. Anul acesta sibienii și-au propus să promoveze perioada baroc a dezvoltării ... The...

Muzeul Traian Vuia, la 20 km de Lugoj, jud. Timiș

La 20km de Lugoj, în loc.Traian Vuia jud.Timis, se afla Muzeul Traian Vuia unde gasiti macheta 1:1 functionala a primului aparat de zbor din istoria aviatiei The post Muzeul Traian Vuia, la 20 km de...

Team Building la Portile de Fier

În "weekendul" 24-26 iulie 2012 am testat împreună cu aproape 20 de bloggeri din București, Craiova și Timișoara ce ar însemna un team-building în zona Porțile de Fier. Filmulețul de mai jos are...

View Article

Calfele călătoare europene pot fi văzute în fiecare vară la Sibiu

Peste 700 de calfe colindă an de an prin Europa. Pleacă din Germa­nia, Austria, Elveţia, Franţa, Norvegia, Suedia şi poposesc în Polonia, Italia sau România. Cu toţii călătoresc timp de trei ani ......

Soldatul de Fier de la Muzeul de Istorie din Sibiu

Dacă ajungeţi în Sibiu nu rataţi Muzeul de Istorie din cadrul Muzeului Naţional Brukenthal aflat în clădirea din str. Mitropoliei la nr. 2 cunoscută astăzi atât sub numele de Casa Altemberger cât ......

Peștera Românești, Timiș

Dacă ajungi în Lugoj, Peștera Românești poate fi un obiectiv turistic interesant, aflându-se la doar 50 de km de acesta. Accesul în zonă se poate face pe drumul dintre Lugoj și Deva ... The post...

Tu te-ai da cu praștia? :)

Vă spun din start că sunt șanse foarte mari să râdeți cu lacrimi când veți vedea reacția mea din filmulețul de mai jos. Dar înainte de a purcede la vizionare, acordați-mi 2 ... The post Tu te-ai da cu...

Coincidențe în povești paralele

Tu crezi în destin? Cum ar fi dacă într-o zi te-ai uita pe fereastră la o super-tipă, câteva ore mai târziu într-un club cu băieții aceeași super-tipă, în calitate de promoteriță te-ar pune să...

Milano: modă, istorie sau fotbal? Sau toate trei?

Prima oară am fost la Milano acum aproape 7 ani. A fost primul oraș mare vizitat în luna de miere pe care ne-am petrecut-o în Italia. Întrucât venisem din nord, dinspre sudul Bavariei, petrecusem în...

Am jucat fotbal pe San Siro cu Zambrotta, Baresi, Costacurta și Tony Adams

Am ajuns împreună cu Dana la Milano în urma câștigării unui concurs organizat de Indesit la nivel european. Pe scurt, Indesit este partener oficial al trei mari cluburi din Europa: AC Milan, Paris...

Bonn, lecția germană de păstrare a moștenirii culturale

Este a treia sau a patra oară când ajung în Bonn, și de fiecare dată ceva m-a frapat la acest oraș: sunt câteva cartiere (destul de mari ca suprafață) în care nu vei găsi clădiri moderne, ci doar case...

View Article

Când certurile dintre vecini influențează arhitectura

Casa din fotografia de mai jos se găsește pe celebra alee Poppelsdorf și a fost construită la sfârșitul anilor 1890, la câțiva ani după casa de lângă ea (în fotografie, casa mai veche e în dreapta)....

Epopeea pantalonilor roșii

S-ar putea să urmeze o poveste pe care unii să nu o înțeleagă. Pentru mulți oameni, povestea pierderii unor pantaloni într-un vestiar s-ar termina chiar acolo, înainte de a începe. Până la urmă sunt...

View Article

byron în India – Ziua 1: Drumul spre Chennai (guest post de Dan Byron)

Ventilatorul din tavan se învârte molcom. Dome se străduiește să facă o rețea Wi-Fi. Cică sunt șapte pași de urmat, dar cumva nicicum nu-i iese. Afară e un fel de grădină botanică și zoologică la...

Duba Libre. 16.000 km. Un episod pe săptămână de la Praga la Ulan Bator

O fată și trei băieți pleacă în aventura vieții lor. 16.000 km către Mongol Rally. Și s-au hotărât să facă și un film despre toată aventura asta. Un episod pe săptămână, iar subiectul următorului...

View Article

Când merg în străinătate prefer să folosesc cât mai mult cardul, chiar și...

Visa a lansat recent o aplicație de mobil – Travel Tools – prin care oferă turiștilor informații extrem de utile referitoare la folosirea cardului în străinătate. Cea mai importantă funcție a...

Cardul Revolut: excepțional pentru cei care călătoresc în străinătate sau...

Am descoperit de curând soluția oferită de Revolut. Pe scurt, Revolut este un start-up din domeniul financiar-bancar înființat la Londra în 2013. Are peste 1 milion de clienți în Europa și câștigă din...